Is het sieraad niet helemaal wat je er van had verwacht en wil je het retourneren? Wat jammer!
Je hebt 14 dagen de tijd om aan te geven dat je je bestelling wilt retourneren.
Meld je item aan voor retour door een mailtje te sturen naar info@kcjewels.nl waarbij je je ordernummer vermeld.
Verpak de sieraden in de originele verpakking of een andere stevige verpakking.
Download het retourformulier, vul het volledig in en voeg dit bij je retourzending.
Wil je een sieraad ruilen voor een andere maat of product? Plaats dan een nieuwe bestelling op onze website en retourneer het originele item.
Retourneer de items (binnen 14 dagen) naar het volgende adres:
Jewels by KC
Lekdijk West 33
3411 MV Lopik
Na ontvangst van de retourzending maken wij binnen 7 dagen het bedrag over naar de bankrekening / creditcard die gebruikt is bij de bestelling. Je ontvangt een mailtje wanneer we jouw retourzending verwerkt hebben.
De kosten voor een retourzending zijn voor eigen rekening. Jewels by KC is niet verantwoordelijk voor de retourzending. We adviseren je om bij het verzenden een verzendbewijs te vragen en je pakket te verzenden met Track & Trace.
Retourzendingen worden alleen in behandeling genomen wanneer deze in originele staat, inclusief labels & verpakkingen, worden geretourneerd. Beschadigde en/of gebruikte items worden geweigerd en teruggestuurd.
Wanneer een sieraad speciaal voor jou gemaakt is, kan dit niet retour gestuurd worden.
Als je oorknopjes cadeau hebt ontvangen bij je bestelling (vanaf €60 bestelwaarde) en je je gehele bestelling retourneert, willen we je vragen om het cadeautje ook terug te sturen. Indien je de gehele bestelling retourneert maar je het cadeautje (de oorknopjes) wilt houden, dan wordt de waarde van het cadeau item verrekend met de terugbetaling van de geretourneerde producten.
Als je een Jewelry Case cadeau hebt ontvangen bij je bestelling (vanaf €100 bestelwaarde) en je (een deel van) de bestelling retourneert waardoor de totale bestelwaarde onder de €100 drempel komt, willen we je vragen om de jewelry case ook terug te sturen. Indien je de gehele bestelling retourneert maar je de jewelry case wilt houden, dan wordt de waarde van de jewelry case verrekend met de terugbetaling van de geretourneerde producten.
Mijn bestelling is beschadigd / verkeerd / niet compleet. Wat moet ik doen?
Wat vervelend dat je jouw bestelling niet naar behoren hebt ontvangen! Dat is uiteraard niet de bedoeling!
Stuur een mailtje naar info@kcjewels.nl. vermeld je klacht en ordernummer in het onderwerp.
Laat ons weten wat er volgens jou mis is met het sieraad (inclusief foto). Dan nemen we zo spoedig mogelijk contact met je op om tot een passende oplossing te komen.